Masatoshi - info

Tento "článek" není můj. Pouze jsem jej přeložila. Původní verzi si můžete přečíst tady.

Masatoshi

"Nejsem otaku."
"Mám na starosti baskytaru Anli Pollicino."
"Brzy mi dojdou vtípky na tento blog, ale... tak jako tak dělám to, co je v mých silách... Až se budete nudit, prosím, čtěte to!"
"Prosím, prosím, zapamatujte si mě, opravdu prosím, zapamatujte si mě, rozhodně si mě, prosím, zapamatujte!"
"Myslím, že od této chvíli Anli neustále rostou do dospělosti."
"Pro uši každého, kdo nás poslouchá, se snažíme dělat to nejlepší, co umíme, tak si nás, prosím, zapamatujte!"


Jméno: Masatoshi
Význam jména: dlouho žijící velitel
Přezdívka: Masa
Pozice v kapele: baskytara
Odhadované datum narození: 10. 12. 1985
Krevní skupina: AB
Znamení horoskopu: střelec
Výška/váha: 172 cm/55 kg
Zrak(ve smyslu počtu dioptrií): levé oko 0,5; pravé oko 0,15
Velikost oblečení: M
Velikost bot: 27 cm
Cigarety: Lark 100´s
Zvířátko: plyšová hračka Narcissus-kun (♂)
Má rád: PC, prosciutto, Redbull, Lark 100's


Něco málo o Masatoshim...
MASATOSHI NENÍ OTAKU! Jak již bylo řečeno, stále má velmi rád anime a mangu. Jeho oblíbené jsou Jojo's Bizarre Adventures, ale i Neon Genesis Evangelion, Naruto, vše je pro něj senzační. Má jaksi velmi osobní cítění - sice ani neznáme jeho příjmení, kde bydlí, prostě téměř nic, ale když s ním mluvíme nebo čteme jeho blog, zdá se, jako by nás nechával, abychom ho mohli poznat. Když je na dně, píše o tom, stejně jako píše o nedostatku sebevědomí k získání dívky, píše o Yoichim, své mamince a samotě. Je typ osoby, která lidi kolem sebe uklidňuje byť jen svou přítomností i přesto, že sám je velmi nervózní. Vypadá to, že mu nedělá žádný problém udělat si legraci sám ze sebe jen pro to, aby pobavil ostatní, i když ani nevypadá, že by měl mnoho problémů s děláním si legrace také z ostatních. Stejně je ale velmi laskavou osobou, které by dělalo potíže zranit kohokoli city. Je mistr v předvádění divných hlasů - máme velké štěstí, že se stal jedničkou ve hře na baskytaru místo toho, aby byl "hlasovým hercem". S ohledem na náhody, mohl by možná žít pouze o párcích, ramenu a jeho milovaném Redbullu.
Masatoshi má talent pro psaní, jeho záznamy na blogu jsou často velmi dojemné a dobře napsané. Občas náhodné, občas s pošetilými zvukovými efekty, avšak bystré a zábavné. Ačkoli jeho nejlepší zápisky se nejčastěji zdají být psané o ostatních lidech než o něm samém. Protože tohle je právě ten typ osoby, kterou Masatoshi je.
Je také inteligentní, Masatoshiho způsobem. Je typ člověka, který prostě některé věci ví, ale nikdy nepochopí, že pro něj třeba ostatní připravují oslavu narozenin, dokonce ani když mu Yo-1 na nohy upustí dort a omluví se se slovy "To opravdu nebyl dort, to byla oběť pro Takumu."
Masatoshi je masochista, bydlí se svými rodiči, střeží svého plyšáka jako živé zvířátko a hledá přítelkyni. V nejhorším případě si bude muset vystačit s Yoichim. A rozhodně není otaku.

(Masa-kun s českým záchodem xD)

Masatoshiho silné a slabé stránky, oblíbené barvy...
Jeho silná stránka: imitace
Jeho slabá stránka: vše (*Nevěřím...*)
Hobby: "Hraní si s mým počítačem. (Jako například tuning hudby.)"
Speciální schopnost: "Jsem lepší než ostatní v používání vidličky a lžíce." (pro ty, kteří nepochopili: Japonci jedí hůlkami ^^)
Chlouba: "Umím točit očními bulvami... Lidé, kteří to vidí, křičí." (Směje se.)
++ "Když jsem byl dítě, potkal jsem Jackieho Chana!" (Směje se.) ++
Oblíbený výraz: atmosféra
Neúmyslně dělané věci: "Když nemám čas, začnu si uklízet v pokoji."
Věc, kterou nikdy nezmění: "Nejsem otaku."
Nedávno se mu zalíbilo: Peperoncino
První věc, kterou udělá, když přijde domů: Sundá si boty.
Průměrná doba spánku: 4-5 hodin
Jak často aktualizuje blog: každý den
Obsah blogu: negativní monology
Fetiš: "Podkolenky." (Směje se.)
Motto: "Když si nemohu pomoci s ospalostí, dejte mi prosím lék!"
Sbírá: "Chladné pohledy od kolemjdoucích."
Sadista/Masochista: "To závisí na partnerovi."
Jaký druh jsi? "Nový druh."
Hluboce se dojal: "Když jsme pokojně dokončili evropské turné."
Dostal vztek: "Automaty v Evropě nebraly lístky."
Slzy: "Když jsem sledoval "The girl who leapt through time", plakal jsem."
Vysoké napětí: "Když piji Redbull, moje napětí dosahuje extáze!"
Oblíbené jídlo: suchá uzená šunka, ramen
Neoblíbené jídlo: polévka s houbami, krab, krevety
Oblíbený sport: plavání
Oblíbený mužský idol: Wakamoto Norio (dabér, cvičitel bojových umění)
Oblíbený ženský idol: Christel Takigawa, Minami (napůl francouzská herečka a modelka)
Oblíbený umělec: "Je jich mnoho, ale když mám říct jednoho, tak jsou to "GUN DOGS"."
Oblíbená manga: JoJo's Bizarre Adventure
Oblíbený časopis: časopis o basách ("BASS MAGAZINE")
Oblíbená kniha: "Návody ke hrám." (Směje se.)
Oblíbený film: Forrest Gump, Remember the Titans, Malcolm X
Oblíbený TV pořad: obecné vědomostní soutěže
Oblíbená píseň: Romeo and Cinderella
Oblíbená hra: Final Fantasy, Chrono Trigger, MOTHER2
Oblíbená značka: Dio Brando (Postava z JoJo's Bizarre Adventure - její příjmení, Brando, se v japonštině píše stejně jako "brand".)
Oblíbené auto: "Černé RX-7 je cool."
Oblíbené místo: jeho pokoj, levné bary
Oblíbené zvíře: kráva
Oblíbená činnost, když má volno: nevstávat z postele
Oblíbená barva: černá
Oblíbená fráze: Yahoo! na Googlu
Oblíbený typ osoby: s vhodnými zájmy - přitroublá dobrým způsobem + malá prsa
Nenáviděný typ osoby: hlučná osoba - osoba bez zdravého rozumu - vážně špatný člověk
Kdyby se ti mělo splnit jedno přání, jaké by to bylo? "Chtěl bych se vrátit do minulosti."
Při jaké příležitosti se cítíš nejlépe? "Jsem tak nějak šťastný, že žiji."
Věc, které se nikdy nevzdáš: "Já jsem já."
Ideální místo pro schůzku: "Bar - naprosto si užít - karaoke."
Kdybys vyhrál v loterii... "Přijmu to." (Směje se.)
Respektovaná osoba: Martin Luther King, Flea z the Red Hot Chili Peppers
Co bys dělal během posledního dne světa? "Myslím, že bych byl asi pohřben."
Oblíbený blog: Shokotan (nyní uzavřen)
Jaké bys byl zvíře? "Mandril." (druh opice)
Vlastní odměna: blog o jídle Chikachika
Činí ho šťastným: hry, spaní, live vystoupení
Pouze tato slova: "Zmrzlina je plná mikroorganizmů."
Musí mít v obědové krabičce: sójovou omáčku
Kdybys měl být znovuzrozen... "Pravděpodobně bych zapomněl vše, co jsem dodnes věděl."
Nejdražší koupená věc: baskytara
Vlivná píseň: Going Under od Evanesence
Doteď nejnáročnější věc: nekouřit, herní animace
Nejžádanější věc: zdraví, peníze, Hatsune Miku
Místo, kam by se chtěl podívat: Aichi, Hokkaido, Itálie
Věc, kterou potřebuje: brýle
Kdyby měl celý měsíc jíst pouze jedno jídlo, byla by to: suchá uzená šunka
Volba alkoholu: Redbull

(moje foto! ♥♥♥)

Jeho dětství atd.
Masatoshi se narodil v Tokiu a vyrostl v Aichi. V dětství mu přezdívali "Maa-kun". Prý neposlouchal svou maminku a moc jí nerozuměl. Jeho nejstarší vzpomínka je, jak hráli " the Five Man special effect theme song" ve vlaku. Zvyk z dětství, který mu přetrval až dodnes, jsou hry. Jako dítě se chtěl stát architektem.

Hudba
"Viděl jsem hrát kamaráda na kytaru, tak jsem začal hrát taky. Potom jsem viděl mého jiného kamaráda, jak hraje na basu. Získal jsem o ni zájem a poznal jsem její hloubku a nyní hraji hlavně na basu."
"Anli jsou sestavení hněvu a smutku!"
Kdy poprvé začal s muzikou: "Když jsem od taťky dostal kytaru."
První okopírovaná písnička: Ventures - Pipeline
Píseň, kterou doporučuje: ""Labyrinth" - srdcervoucí písnička Anli, kterou si myslím, že je nejjednodušší pochopit."
Věc, kterou si vždy bere na live vystoupení: "Pocit moci si užívat sám sebe." (Směje se.)
Nejlepší příhoda kapely"Když jsem od Yoichiho dostal "The Schau Essen sausage " po připojení se ke kapele."
Jeho cíl: "Chci dělat ještě lepší hudbu."


Jeho mobil
Model: SH906i
Tapeta: Pipo-kun
Vyzvánění: Evanesence - Going under
Často používané foto/smajlík: (^ω^)
Držák na mobil: držák, na kterém je napsáno "MAD DOGS ROCKERS"
Často používaný výraz: Google Yahoo!


Omlouvám se za případné chyby.
Omlouvám se za chyby.

Komentáře