Rozhovor s Anli Pollicino po pražském koncertě

Ohayou,
zde je překlad jednoho rozhovoru, který mi našla moje sestra ^^. Zde je původní text.

Vítejte zpátky v Evropě. Toto je vaše druhé evropské turné, jaké je to být tak daleko?
Shindy: Je to opravdu dlouhé turné, ale je to zábava a potkali jsme mnoho různých lidí.

Máte ze svých cest tentokrát nějakou zvláštní vzpomínku, která pro vás bude zcela památná?
Shindy: Pařížské Expo, protože tam byly obrovské davy, setkali jsme se s mnoha lidmi a pobavili jsme se.

Jaký byl dnešní koncert? (*V Praze.*)
Masatoshi: Byl opravdu dobrý, užili jsme si spoustu zábavy.

Vaše nové album "Tranceformer" bude vydáno příští měsíc. Co můžeme očekávat, že uslyšíme, až budeme poslouchat toto album?
Shindy: Na "Tranceformeru" uslyšíte novější zvuk Anli Pollicino, naše předchozí alba byla ve velmi britském stylu, ale v tomto albu jsme zremixovali naše starší písně a nyní máme méně britský zvuk. Je to nový zvuk Anli Pollicino.

Nedávno jste předělali písničku "You Spin Me Right Round". Kdo zvolil tuhle píseň a proč?
Shindy: Tuhle písničku jsme zvolili všichni dohromady, ukazuje to nový krok ve stylu Anli Pollicino a všichni jsme také jejími fanoušky.

Mnozí hudební fanoušci obdivují hudebníky - vnímají je jako vlivy ve svých životech... Ale co pro vás znamená vaše hudba?
Masatoshi: Dokonce když jím nebo koukám na televizi, tak stále myslím na hudbu a na to, jak ji tvořit.
Shindy: Už od té doby, kdy jsem byl tříleté dítě, jsem věděl, že hudba bude můj osud.
Kiyozumi: Hudba je část mého těla... Část mě.
Takuma: Mám problémy vyjádřit sám sebe přes slova a hovor. Takže hudba je cesta k vyjádření mých pocitů.
Yo-1: Jako Takuma opravdu neumím sám sebe vyjádřit slovy, ale hudba je dalším způsobem komunikace, ve které se mohu vyjádřit beze slov, svými city.

Máte oblíbenou písničku k live provedení? Proč?
Masatoshi: Malignant Narcissism, protože jsem tuhle písničku vytvořil a dodává mi vzrušující pocity!
Shindy: Slave Machine. Název písničky dodává nám i posluchačům rozhodnou zprávu o síle textu.
Kiyozumi: Labyrinth. Všechny nás slučuje s hudbou a vytvořili jsme ji všichni dohromady, takže posluchači mohou cítit soudržnost.
Takuma: Game of Love, neboť nám dává zábavu, slavnostní a taky pitomé pocity!
Yo-1: Taste me, jelikož mi dodává pocit zábavy a ten pocit se mi líbí, je to vážně zábavná písnička.

Měli jste už někdy na pódiu nějakou nehodu?
Masatoshi: Mnoho nehod... Rozkývaná basa, která uhodí do obličeje... Nárazy kytar... Nárazy činelů...
Shindy: Rozhoupaný mikrofon, který někoho uhodí. Nicméně na tomto turné jsme ještě žádné nehody neměli...

Jaká je vaše oblíbená vlastnost na ostatních členech kapely?
Masatoshi: Na Yo-1 je nejlepší jeho roztomilý úsměv. Je velmi milý a myslí na ostatní.
Yo-1: Takuma má uklidňující vliv... Dokáže dostat publikum do chodu, nebo ho naopak právě uklidnit.
Takuma: Kiyozumi je ve všem velmi pozitivní.
Kiyozumi: Shindy... Uhm... (dlouhá pauza)
(Všichni se smějí.)
Kiyozumi: Když myslíte na Anli Pollicino, on je ten první, kdo vás napadne... A je vážně roztomilý... A... Nádherný...
Shindy: Energie Masy se od té mé velmi liší, ale dokonale spolu spolupracujeme. Já jsem jako oheň a on jako voda... Takže jsme velmi rozdílní, ale funguje to.

Co byla nejdivnější věc, kterou jste dostali od fanouška?
Masatoshi: Spoďáry! Bylo na nich napsáno... "Taste me"... Nenosili jsme je...
Yo-1: Byly to holčičí spoďáry... Ale Kiyozumi by je nosil...

A nakonec zpráva pro Vaše fanoušky z Velké Británie? (*Moc nechápu, kdo ten rozhovor vlastně dělal... Protože já bych se třeba zeptala na zprávu pro české fanoušky... Fakt nevím... Možná měli pokračovat tam?*)
Shindy: Opravdu žasnu, že můžeme přijet, protože to chceme! Chci jíst roast beef! Pojďme jíst roast beef společně!

Komentáře