Anli Pollicino - nejlepší obrázky z vánočního Nico nico live 24. 12. 2012

Předpokládám, že většina fanoušků Anli Pollicino ví o live videu, které proběhlo 24. 12. 2012 na Nico nico live. Samozřejmě jsem se koukala i já. Logicky se jednalo o "vánoční epizodu". Nejúžasnějším vánočním dárkem od Anli pro fanoušky byl Kiyozumi bez trička ;D. Ale ne, vážně to byla zase sranda. Prostě jako vždycky, když se Anli do něčeho takového pustí ^-^.
Teď už je pozdě přát Vám "Veselé Vánoce" - takže si alespoň užijte fotky ^^y. Uznávám, že jejich kvalita je dost špatná, ale screenshot nemám ráda, zdržovalo by mě to.

Tentokrát ani Takuma nepůsobil moc vážně... No aby jo, po několika skleničkách... ^^

Yo-1 a Kiyozumi se k sobě docela měli ^^... Ne, moc fanservisu to teda nebylo, ale stejně, stačí si pár věcí domyslet ^^... Takuma tady působí, jako by žárlil. :)

Někde jsem četla, že 90 % všech znásilnění začíná rukou na rameni... Koukněte se (úplně mimochodem), kde má ruku Kiyozumi :D... Omlouvám se všem anti-yaoistům.

A tady započalo Kiyozumiho svlékání. Takuma vypadá dost... potěšeně/pobaveně? A Yo-1 se nám zase válí smíchy po stole...

Yo-1 hrdě chrání Kiyozumho tělo. Takuma... no, ehm... posuďte sami :D.

Tato fotka asi patří až mezi tu předchozí a předpředchozí xD.

Takuma... no... asi zkouší bytelnost Kyozumiho těla ^^. Kiyozumi nám tu pěkně zapózoval *-*.

Kiyozumi se asi smířil s Takumovým osaháváním. Jak se Vám líbí Kiyozumiho tělo? ^^ Tohle je přesně ten typ, co se líbí mně ♥.

Říkejte tomu, jak chcete, ale podle mě je tohle fanservis :D. Yo-1 a Masovi to spolu tak sluší *-*.

Masa si udělal z Yo-1 polštářek. Já chci taky. Shindy se opět válí tam někde vepředu...:).

Shindyho epická chu~! Taková roztomilá pusinečka... :3.

Určitě jste si tedy všimli Shindyho vlásků, pokud už o tom teda nevíte delší dobu. Ano, Shindy se nechal ostříhat. A vypadá extrémně sexy! ♥

"Ano, Kiyozumi-san, nalévej dál!" směje se Yo-1. Ne, vážně jsem jim nerozuměla :D.

Kiyozumiho úlovek.

Opravdu zamyšlené výrazy...

A mistr Shindy nám plazí jazýček :3.

Shindy! :D

Ano, Shindy-sama je neuvěřitelně krásný! *w*

A to nejlepší nakonec!

Šťastný Nový rok,
Yutaka Komeko

Komentáře