Orochi - koncert v Praze 24. 3. 2013

Ohayou minna!
Jak již asi víte, v neděli 24. 3. 2013 v Praze v Matrix klubu proběhl koncert japonské visual-kei kapely Orochi.
Vzhledem k tomu, že nemám talent na vyprávění, nehodlám se tu nijak rozepisovat ;3.

Tady máte video, které točila moje sestra.


Také bych se ráda podělila o fotky mojí sestry :D
(Nejsou moc kvalitní, ale lepší než to, co jsem fotila já...)

    (Tetsu hraje na kytaru :3... "Překvapivé", že? Tady je vidět i kousek Shina a Tajiho...)

    (Tetsu a Taji.)

    (Hodně mázlá fotka Tetsu - ale lepší než nic.)

    (Opět Tetsu s Tajim.)

    (Taji za bicími :3.)

    (A tady můj úlovek! Tetsuovo trsátko! *-* Vážně se nechci nějak chlubit, jen jsem se chtěla podělit o zážitky...)

    (Lucky card- nebo jak se to jmenovalo? Já si vylosovala Tetsu ♥. Asi mi je souzen xD.)

    (Úlovky mé sestry - Shinova láhev a CD! Samozřejmě také lístek...)

Asi jediné, co se mi na koncertu vyloženě nelíbilo, byla ta komerce. Podpis jedině, když si koupíte něco z merche. Ta malá fotečka Tetsu stála 120 kč... Ale aspoň jsem je mohla všechny obejmout :"3.

A ještě jedno video nakonec - tentokrát především s Ushiwakou, který zde hraje na flétnu!


Jak se koncert líbil Vám?

Komentáře