Návštěva Running sushi sumo

Ohayou!
Minulý pátek jsem byla v nově otevřeném (resp. zrekonstruovaném) obchodním centru na Černém Mostě!
Nejdřív jsem si myslela, že tam snad jsou jen samé hadry (ne, že by mě nezajímaly, ale už toho bylo prostě moc...) a žádná pořádná restaurace (ano, moc ráda jím ^^...), ale pak jsme našli část s restauracemi a byla tam i jedna japonská Running sushi sumo!
V jedné "running sushi" restauraci jsem už byla (Makakiko running sushi), ale tady ještě ne. Vzhledem k tomu, že jsem na running sushi neměla s kým jít (rodiče sushi odmítají, sestra má celiakii), dala jsem si yakitori bento!
Ráda bych se s Vámi podělila o tento gurmánský zážitek, ハハ(haha)...
Jedná se o krabičku (já si to vzala s sebou) se směsí yakitori (japonské grilované kuřecí maso, cibulka, zelí, ...), rýží, třemi maki sushi a kompotem ^^. To celé jen za 135 kč.
Vypadá to, jako že jim dělám reklamu xD. Ale mně to fakt moc chutnalo *-*.


Zkoušeli jste někdy bento?

Komentáře