Nákup oblečení v Holandsku

Tak jsem se konečně rozhodla sem přidat něco jiného než jídlo. Tentokrát to bude tedy oblečení. Respektive Vám ukážu, co jsem si koupila během výměnného pobytu v Holandsku ^^. Moc toho není, ale kdyby to někoho zajímalo...

Vysoké růžové boty

Cena: asi 35 €
Kde: Holandsko, Emmen, nějaká asijská prodejna
Popis: Nikdy bych neřekla, že v asijské prodejně objevím takovýto kousek ^^. Boty jsou šněrovací, z lesklého hladkého materiálu a mají sytě světle růžovou barvu. Měli je ještě v černé (to bych ale dost možná vypadala jako fetišistka/sado-maso...:D) a červené (tu zase moc nemusím). Zatím jsem s nimi relativně spokojená, ale vypadá to, že se budou docela lámat... A taky jsou na nich nějaký černý skvrny od gumy a nejde to moc dolů o.o... Nevím, jak jsem k tomu přišla -_-".

Umělé řasy

Cena: asi 6 €
Kde: Holandsko, Groningen, nějaký obchod s karnevalovými maskami
Popis: Myslela jsem, že si koupím takové běžné nalepovací řasy... Ale tyhle jsou až moc krátké a to mé vlastní řasy stojí dost za houby. Ty delší části dosahují tak délky mých namalovaných řas, ty kratší jako mých nenamalovaných... Ještě jsem je nezkoušela nalepit, tak třeba budou vypadat dobře - vyšší hustota, natočenost... Uvidím ^^.

Zmrzlinová sponka

Cena: asi 3-4 €
Kde: Holandsko, Groningen, něco typu lolita butiku v Praze
Popis: V obchodě, odkud pochází tahle sponka pro mou sestru, byla spousta gothic, punk, visual-kei a lolita věcí. Mohla bych ho připodobnit lolita butiku v Praze, jen se sedminásobným množstvím (Nepřeháním!) sortimentu. A já koupím jen tu sponku. Už na tom extravagantním oblékání tolik neujíždím - nemám ráda, když se na mě lidi divně dívají -.-" (a ty boty si chci brát na koncerty, kde je "normální být jiný").


Komentáře