Recenze na nákup potravin v Japa shopu - květen 2013

Konbanwa,
pro tentokrát zůstanu věrná jídlu -_-. Prostě nevím o čem jiném psát T-T...
Jedná se o další recenzi nákupu v Japa shopu. Takže pokud Vás to zajímá, můžete se kouknout...

Švestky v medu

Cena: 28 Kč/5 kusů (zlevněno z důvodu prošlé lhůty trvanlivosti)
Švestky (umemaru) jsou ehm, trochu moc... Slané. Kéž by jen "trochu moc", jsou úplně neuvěřitelně slané! X_X (Nechutnají mi. Ani nikomu dalšímu, komu jsem dávala ochutnat.) Na prosté pojídání vhodné nejsou (tedy alespoň pro mě ne...). Třeba se mají dávat do slaných jídel, opravdu nevím, odborník na japonské jídlo vážně nejsem xD.
Edit 6/1/2014: Četla jsem, že se to dává do japonských slaných jídel. A ten vysoký obsah soli prý efektivně hubí bakterie.

Miso polévka

Cena: asi 60 Kč/12 sáčků (jeden asi na 150 ml polévky)
Tento základ pro polévku jsem si koupila, protože mám v plánu někdy uvařit ramen. Upřímně, vybrala jsem si tu nejlevnější, ale ještě jsem ji nezkoušela.
Edit 6/1/2014: Myslela jsem si, že je to nějaký miso prášek, ale spletla jsem se. Je to normální miso pasta. Někdy možná přidám obrázek mého úžasného "ramenu", který jsem z ní vytvořila xD. Příště snad zkusím nevegetariánský...

Instantní krevetová polévka

Cena: 30 Kč/1 balení (1 porce)
Také na tuto polévku přidám recenzi, po ochutnávce - až někdy budu mít zase hlad a nic hotového po ruce...

Morinaga bonbony (broskvové)

Cena: 35 Kč/1 malé balení
Morinaga jsem koupila sestře, protože by neměly obsahovat lepek. Dobré žvýkací "karamelky".

Morinaga ramune (bonbony)

Cena: asi 35 Kč/1 malé balení
Tyhle bonbony jsme nekupovali poprvé, ale ještě nikdy jsem na ně doteď nepřidala recenzi. Jedná se o bonbony s příchutí tradiční japonské citronové limonády ramune. Za mě normální dobré bonbony :).


Asi to nebyl moc užitečný článek, ale budiž... Oyasumi, mina-san...

Komentáře