Anli Pollicino - nový look + PV

Ohayou~!
Ano, vím, že to oznamuji se značným zpožděním, ale kdyby to přeci jen někdo ještě nevěděl:
Anli Pollicino vydali novou písničku s PV, která nese název "Angel Heart".
Pokud Vás zajímá, poslechněte si ji:
(Není celá!)


Tak doufám, že jsem Vás tím nepohoršila, pokud už to víte :D. Mně se ze začátku moc nelíbila, přišlo mi, že už není tolik "anliovitá" xD. Ale teď jsem si uvědomila, že je vlastně docela fajn a Anli to jsou pořád stejní ^.^... Jen je trochu měkčí, ale to mi tolik nevadí.

A tady nějaké obrázky k novému looku!
(Dovolím si přidat i osobní názor, tak mě za to nikdo neukamenujte, prosím!)




Osobně si myslím, že Shindy už v tomhle looku vypadá moc žensky. Každopádně krásný je pořád (jako krásná žena ^^). A taky bych řekla, že trochu tmavší vlasy k němu sedí víc, ale třeba je to jen o zvyku.


Yo-1 se podle mě moc nezměnil, takže za mě stále na 1* :D. Možná by se mi ale jeho kalhoty líbily o něco delší více. Jsem ráda, že má pořád ty svoje creepers :3 (Zajímalo by mě, jestli jsou to ty, které měl i na koncertě v Praze :D.).


Přiznám se, že nevím, jestli měl Takuma tu část vlasů růžovou už delší dobu, ale jinak mi připadá pořád víceméně stejný :). Ale oblečení v jeho minulém looku se mi líbilo více, tohle je na mě dost extravagantní :D.


Masatoshi se mi tu líbí možná nejvíc ^^. Ta košile by byla sice lepší s dlouhým rukávem (to je jen můj osobní problém, mám ráda dlouhé rukávy, ale vím, že většina lidí to má spíše naopak - více kůže :D), ale moc se mi na něm líbí brýle, sluší mu (a navíc mám na kluky s brýlemi úchylku xD).


Kiyo se podle mě nejvíc změnil. Vypadá víc žensky, ale rozhodně mu to sluší ^^. Jeho oblečení se mi tu líbí nejvíc.

Na závěr si dovolím přidat několik starších fotek:
(První dvě jsou ještě bez Masatoshiho!)




Doufám, že se Vám článek (a hlavně Anli!) líbil :). Chtěla jsem už přidat něco jiného než jídlo xD. Ale myslím, že dnes stejně přidám i nějaké to papání...

A trochu se zpožděním: Šťastný Nový Rok! 明けましておめでとうございます~! ^0^

P.S.: Kdo se Vám v novém looku líbí nejvíce?

Komentáře