Miyavi in Berlin 2014

Tak jsem si říkala, že když už je to taková doba po koncertě, možná by se i konečně hodilo něco z něj přidat sem.
Jak možná víte, letos se Miyavi vydal na své x-té tour po Evropě (a i po celém světě). A právě 26. 3. 2014 se poštěstilo i mně být přítomna na jeho koncertě v Berlíně, v C-Clubu.
V C-Clubu jsem byla už předloni - na koncertě LM.C. Tehdy to byl můj první "japonský koncert". Miyavi byl letos vlastně mým sedmým takovým koncertem.
Vzhledem k tomu, že nejsem zrovna obratný řečník co se vyprávění týče, raději bych to shrnula nějak stručně.
Když jsme přijeli, čekala už před klubem parta natěšených fanynek s vlasy všemožných barev. Nechtělo se nám tam jen tak sedět a čekat, tak jsme se šly porozhlédnout po okolí (nakonec z toho byla asi dvouhodinová procházka se silnými poryvy větru). Když jsme se vrátili, fanoušků již značně přibylo.
Co se koncertu týče: Miyavi byl opravdu dobrý. A samozřejmě i Bobo. Bála jsem se, že uslyším jen samé nové písničky (které upřímně moc neznám), ale naštěstí nám zahrál i starší kousky. Fanoušků bylo v klubu víc než dost, ale rozhodně se to dalo vydržet (to na GazettE to bylo opravdu nepříjemné). Dokonce musím uznat, že se mi spousta jeho písniček (zejména těch nových) víc líbí v koncertní verzi, která je víc "rockovější".
Podařilo se mi natočit i nějaká videa, ale jsou taková nijaká... Ale sestře se podařilo natočit "Guard you" a "Cry like this". Videa naleznete níže.
Po koncertě jsme čekali na VIP setkání s Miyavim. Co k tomu říci... Miyavi se s námi vyfotil, dostali jsme už podepsanou kartičku a vlastně byl v ceně zahrnut také dřívější vstup do klubu. Nic víc, nic míň. Nu což, nebudu si stěžovat, jen jsem nečekala, že to bude tak urychlené - netušila jsem, že nás tak rychle vykopnou :D .Ale vlastně bych stejně nevěděla, co mu říci xD.


GUARD YOU ... Tuto písničku jsem do koncertu znala jen matně, ale zalíbila se mi ^^.


CRY LIKE THIS ... Tuto jsem vlastně, myslím, neznala do koncertu vůbec. Ale o to víc se mi teď líbí. Na konci článku naleznete část lyrics, které se mi moc líbí ^^y.


Miyavimu ksichtíky sluší :D...

A ještě část lyrics z Cry like this:

Although this world´s full of sorrow
We´re smiling through the pain
We won´t let it get us down
Just brush it off and start again.

Komentáře