Nutriční hodnoty

Ahoj!
Doufám, že alespoň některé z čtenářů potěším jednou novinkou: Od nynějška budu ke všem receptům, u kterých to má smysl, uvádět nutriční hodnoty.
Najdete je vždy buď pod ingrediencemi nebo o kousek níž pod některou z fotek.
Myslím, že v dnešní době je spousta lidí, co si stravu hlídá a musím uznat, že i mě osobně docela zajímá, jak moc se mi zrovna povedlo ingredience v daném receptu vyvážit. Občas je zajímavé zjistit, jak na tom má oblíbená jídla jsou.
Vše počítám přes kalorické tabulky a troufám si říct, že mnou uvedené hodnoty jsou téměř přesné, nechci nikoho "balamutit". Rozhodně Vás tu nehodlám "krmit" nějakými bludy jen proto, abyste si mysleli, jak "zdravé" co je a co zase není. Všimla jsem si totiž, že na spoustě stránek s "fit" recepty tomu tak je. Vzhledem k tomu, že s tímto mám nějaké zkušenosti, nenechám se tak snadno oklamat, ale vím, že je spousta lidí, kteří se o tyto věci nezajímají až tak do hloubky. Takže proto - snad to někomu pomůže. Postupně snad přidám výživové hodnoty ke všem svým receptům, i těm starším. Zatím jsem začala od nejnovějších snídaňových, tak se můžete mrknout ;).
Budu ráda, když si zahlasujete v anketě, kterou naleznete pod tímto článkem :).
UPDATE 9/7/2019: K některým "buchtám na plech" a podobným jídlům, u kterých by se špatně určovala velikost porce, hodnoty nepřidám. Připíšu to do úvodu všech receptů, abyste eventuelně nečekali zbytečně. Přijde mi totiž nesmysl to pro takové recepty počítat.
UPDATE 10/7/2019: Pokud není uvedeno jinak, spočítané hodnoty platí jen pro daný recept, nikoli pro přílohu, oblohu apod..

Komentáře