Deník

Dnes to nebude moc dlouhý článek, jde mi totiž především o anketu níže. Docela by mě zajímalo, jak na tom totiž deníky v naší populaci jsou, a tak bych Vás ráda poprosila o hlasování :). Budu anketu přidávat zřejmě i k receptům, ale takhle je to viditelnější a prostě jsem měla chuť to sem takhle "vyprsknout" :).
Asi by se hodilo tedy uvést na rovinu, že já si deník píšu pravidelně každý den už cca 7. rokem. Přijde mi, že většina lidí to považuje za něco velmi podivného, ale pro mě je to už zvyk, pomoc v urovnávání vlastních myšlenek a dokumentace mých zážitků. Třeba z toho jednou bude kniha :D. Ne, to byl fór. Beru to jako hodně soukromou a intimní věc a nikomu to přečíst rozhodně nedávám. Upřímně tuto svou "úchylku" (proč to tak nenazvat, když je to tak neobvyklé?) i docela nerada odhaluji před lidmi, kteří mě znají. Většinou totiž nereagují dle mého názoru adekvátně a nerada každému o sobě na potkání vykládám podrobnosti.
Díky za hlas!

Komentáře