Nákup jídla v pražském Japa shopu a recenze na něj

Konnichiwa minna!
Tento pátek jsem se byla opět podívat v mém oblíbeném Japa shopu, kde se mi minule velice líbilo (^_-)-☆.
Ukážu Vám tedy, co jsem si tam koupila a podám k tomu menší recenzi, kolik to stálo, a jestli je to oishii.

Pocky

Cena: 70 kč (za cca 70 g pocky)
Tyto pocky jsou vážně moc dobré, ostatně jako všechny ostatní ^^. Výhodu pro mě rozhodně představuje o něco větší balení.

Instantní nudle yakisoba

Cena: 30 kč
Yakisoba (také instantní) už jsem jednou měla. Až tedy ochutnám, dám vědět, jaké jsou tyhle ^^. Po ochutnávce: Kdybych nebyla blbá, dopadlo by to podstatně lépe -_-". Rozhodně je nedělejte podle toho návodu v češtině, budete mít sice dobrou nudlovou polévku, ale ne smažené yakisoba! Raději se koukněte na návod v angličtině: "Dejte 220 ml vody do pánve na smažení a přiveďte ji k varu. Trochu nudle nalámejte a dejte je do vody. Až je většina vody vypařená, přidejte ochucující prášek. Dobře zamíchejte a ještě smažte, dokud se nevyvaří úplně všechna voda. Servírujte."
Ono to nebylo špatné ani jako polévka, ale prostě to nabyly yakisoba :D... Vrtalo mi to hlavou, že smažené nudle se nedělají ve vodě... ^^ :D.
Update 7/5/2013: Koupeno nové balení. Snad se mi to už podaří -.-". Myslím, že už tam dokonce změnili návod na úpravu, to brzy... :´D

Korejská instantní polévka (ramen)

Cena: 35 kč
Jsem na ni též zvědavá, protože kamarádka, co si ji také koupila, říkala, ať si dám pozor s kořením, protože je to prý dost ostré...
Po ochutnávce: Chápu, proč mi Týna-chan říkala, ať si dám pozor na to koření! Myslela jsem si, že budu chrlit oheň.. A to jsem tam dala jen půlku koření a postupně dolévala vodu... Ale jinak byla moc dobrá!
Víte jaký je rozdíl mezi normální instantní polévkou a instantním ramenem? Už podruhé se mi stalo, že jsem tam objevila větší kousky zeleniny a hub! To u našich instantních polévek nenajdeme! とてもおいしかったですよ~!

Morinaga bonbony (hroznové a jahodové)

Cena: 35 kč (jedno malé balení)
Morinaga si koupila moje sestra, protože má celiakii a tohle je jedna z mála japonských potravin, které může jíst. Říkala, že jsou dobré a prý jsou žvýkací. Předtím si totiž koupila jiné morinaga, které byly tvrdší, a byly s příchutí ramune (= tradiční japonská citronová limonáda).

Chicchana Daifuku

Cena:120 kč (za 150 g)
Chicchana daifuku doporučuji! Jedná se o měkké "knedlíčky" z rýžové mouky, plněné anko fazolovou (SLADKOU) pastou. V tomto balení byly tři druhy daifuku: růžové, zelené a bílé - i když mi popravdě chuťově moc rozdílné nepřipadaly. Opravdu jsem nečekala, že sladká fazolová pasta může být tak dobrá... Nic podobného jsem ještě nejedla. Daifuku se ale dělají i s jinými náplněmi. Časem sem asi přidám i recept, protože až si koupím lepivou rýžovou mouku mochiko, ráda bych se je pokusila ukuchtit, poněvadž jsou velice drahé.
Update: Mé daifuku recepty:

Komentáře