Rozhovor s Anli Pollicino aneb dotazy od norských fanoušků: 4. část

Ohayou minna-san, právě jste se dostali ke čtvrté části Q & A s Anli Pollicino. Nyní se pokusím přeložit 7. a 8. video z Youtube, za které autorce videa moc děkuji. Dozvěděla jsem se o Anli zajímavé věci... Je dost možné, že byste si to zvládli v pohodě přeložit sami, ale mně se to udělat chce a doufám, že to alespoň někoho potěší ヽ(^o^)ノ.


50) Co je jejich nejdražší majetek?
Yoichi: Má kytara.
Masatoshi: Můj počítač.
Takuma: Má kytara.
Kiyozumi: Klíč k mému apartmánu. (Smějí se.)
Shindy: Můj počítač.

51) Kdyby mohli povečeřit s pěti lidmi, mrtvými či živými, kdo by to byl?
Yoichi: Jimmy Hendrix.
Takuma: Hide z X-Japan.
Shindy: Rád bych šel do restaurace s mým mrtvým pejskem.
Masatoshi: Moje babička.
Kiyozumi: Můj otec.

52) Kdyby měli jiné povolání, jaké by to bylo?
Takuma: Kadeřník!
Yoichi: Archeolog.
Shindy: Novinář.
Masatoshi: Sociální pracovník. (*pečovatel*)
Kiyozumi: Osoba pracující v hotelu.

53) Kdybyste měli popsat svůj sexuální život třemi slovy, jaká slova byste použili?
Masatoshi: Sám.
Kiyozumi: Jsem panic.
Yoichi: Cosplay.
(Mám pocit, že trochu nepochopili, že to mají popsat třemi slovy, ale nevadí ^^...)

54) Shindy řekl, že kdyby nebyl v kapele, byl by novinář. Co ho k tomuto rozhodnutí vedlo?
Shindy: Plánoval jsem, že skončím s hudbou, ale pak jsem potkal Kiyozumiho a rozhodli jsme se založit kapelu. Tak jsme ji založili. A já místo toho skončil s novinářstvím.

55) Jaký druh moučníku mají rádi?
Takuma: Čokoládový dort!
Yoichi: Cheesecake!
Shindy: Čokoládový dort!
Kiyozumi: Shortcake!

56) Kolik chtějí mít dětí?
Kiyozumi: 3.
Takuma: 15. (Smích.) 2.
Masatoshi: 2.
Shindy: 3.

57) Zkusili by "Smalahove" nebo "Fårikål"? (*Norská jídla. Smalahove je docela neobvyklý.*)
(Yoichi se směje, Masatoshi navíc dělá zhnusené pohledy :D.)
Mluvčí: 50 na 50. Někteří by zkusili Fårikål a někteří by podstoupili výzvu se Smalahove. Yoichi byl trochu šokován. Jak říkal, že by jako zvíře chtěl být koza, tak...


58) Zmiňovali, že mají rádi počítačové hry. Jaké druhy her?
Masatoshi: FINAL FANTASY! (Yoichi, Masatoshi a Takuma nadšeně zdvihají tlapky.)

59) Která z těch her?
Masatoshi: 7! (*Konečně se někdo zeptal na něco, co Masatoshiho fakt zaujalo :D...*)

60) Mají nějaké hobby?
Kiyozumi: Vaření.
Yoichi: Surfování po internetu. (Předvádí surfování na moři.)
Masatoshi: Internet.
Shindy: Když už chybí jen málo času do dalšího koncertu a mám čas, rád spím, ale když do dalšího koncertu zbývá dost času, rád si zajdu do klubu, opiji se a rozhazuji.

61) Myslí si, že se jich ptáme na podivné otázky?
Masatoshi: Ano. (Smích.)

(*Další otázku jsem nepochopila, takže jsem jí sem ani nedala.*)

62) Mají nějakého mazlíčka?
Yoichi: Jezevčíka.

63) Už se někdy pokoušeli najít sami sebe na internetu?
Masatoshi: Hledal jsem v den svých narozenin své jméno a první obrázek, který na mě vystřelil, byl obrázek nahého muže.
(Yoichi se směje.)

64) Z čeho mají největší strach?
Masatoshi: Z lidí.
Yoichi: Z mého otce.
Shindy: Z mé ex-přítelkyně.
Kiyozumi: Z mé matky.

65) Existují nějací umělci, se kterými by chtěli spolupracovat?
Yoichi: Yoshida Brothers.
Takuma: Blue Man Group.

66) Provádí ostatním hodně žertů?
(Masatoshi a Yoichi pokyvují a potom na sebe navzájem ukáží.)
Mluvčí: Bojují o to, kdo z nich to dělá.

67) Mohli by udělat nějaký žert/vtip nyní?
Mluvčí: Obviňují ostatní a říkají: "Já nic neudělal, já ne!"
(Masatoshi, Kiyozumi a Yoichi se vzájemně pošťuchují.)

68) Měli už nějaká podivná setkání s fanoušky?
Shindy: Když jsme před příjezdem do Evropy měli koncert v Japonsku, byl tam fanoušek, který před nimi stál a ječel: "Co budete dělat? Co chcete?".
Yoichi, Shindy: Když jsme měli koncert v Mnichově a otevřeli jsme okno v našem hotelovém pokoji, abychom se podívali ven, bylo venku hodně aut, kterými přijeli a zaútočili z nich. Dokonce když bylo pět hodin ráno!

Komentáře