Yakisoba omáčka

Konbanwa~
Po dlouhé době jsem se opět rozhodla něco málo přidat. Tento článek bude vážně jen rychlovka. Jde o domácí yakisoba omáčku, kterou uplatníte při přípravě yaki-udonyaki-soba (jak překvapivé) nebo prostě mých "obyčejných smažených nudlí". Předpokládám, že ani Vy na tuto japonskou omáčku běžně nenarážíte v obchodě, tak se snad bude tento recept někomu hodit :). Právě pro nedostupnost v supermarketu jsem si ji začala připravovat i já. A co si budem, takto do ní alespoň nepřijdou další éčka navíc.
Mám připravených ještě několik článků, jen jsem ještě neměla hotové fotky ;).

Ingredience:

(1 dávka ~ 1 porce nudlí):

  • 1 PL worchestrové omáčky
  • 1 ČL ústřicové omáčky
  • 1 ČL kečupu
  • 1/2 ČL sójové omáčky
  • 1/2 ČL cukru (nebo medu, agáve sirupu či jiného alternativního sladidla - pozor ale na jejich různou sladivost!)

Postup:

Všechny ingredience smícháme dohromady v jednolitou hmotu.

Výživové hodnoty:

(1 dávka)

energetická hodnota: 132,0 kJ
bílkoviny: 0,5 g
sacharidy: 7,0 g (z toho cukry 6,0 g)
tuky: 0,1 g (z toho NMK 0,0 g)
vláknina: 0,1 g


Ganbatte a oyasumi nasai~!

Komentáře