Zimní nákup v Japa shopu a recenze na něj

Ohayou minna!
Omlouvám se, že jsem takovou dobu opět nic nepřidala. 
Začátkem prosince jsem byla v Japa shopu a něco si koupila. Tady máte můj nákup a také zhodnocení, abyste mohli alespoň trochu posoudit, jestli by se Vám vyplatilo si nějakou z těchto asijských potravin koupit.

Rýže Nishiki

Cena: asi 350 kč/5 kg (byla ve slevě)
Rýži jsem ještě nevyzkoušela, takže nemohu soudit. Ale jistě bude dost lepit.
Edit 6/1/2014: Pokud se nepletu, tak ji mamka už někdy dělala a připomínala mi jasmínovou = prostě dobrá :D.

Rýžové granule mochiko

Cena: asi 200 kč/200 g
Původně jsem si chtěla koupit "lepivou rýžovou mouku" mochiko. Ale v Japa měli jen tyhle granulky. Ještě jsem je nezkoušela, ale mám v úmyslu vyzkoušet z nich vyrobit domácí daifuku nebo dango. Doufám, že to půjde, protože to nebyla zrovna levná záležitost...
Edit 6/1/2014: Recepty z mochiko:

Japonské želé youkan ze sladkých fazolek azuki

Cena: asi 200 kč/348 g (6 kusů želé)
Toto želé si koupila moje sestra, protože neobsahuje lepek. V balení je 6 kusů - 3 tmavší a 3 světlejší. Zkusila jsem ho ochutnat a zjistila jsem, že mi dost připomíná anko pastu ze sladkých fazolek, což asi není příliš překvapivý objev. Youkan má zvláštní chuť a nebude asi chutnat všem, ale já s ním jsem spokojená ^^.

Instantní ramen (Seafood ramyun - "s dary moře")

Cena: asi 35 kč/1 balení (jedna porce)
Opět jsem udělala velkou chybu. Byl to sice moc dobrý ramen, ale... Koření od značky Nongshim nepoužívejte nikdy celé - pokud tedy nejste požírači chilli po tunách (a pokud nemáte trávicí trakt z olova). Chrlila jsem skoro doslova oheň. Opět si ale musím pochválit kvalitní kousky zeleniny, rybích koláčků, řas atd. ^_^.


Itadakimasu!

Komentáře